January 6, 2012

קצת בנטו מהחודשים האחרונים

רוב אתרי הבנטו הם מחו"ל ולא מורכבים מרכיבים שיש לנו גישה יומיומית אליהם בארץ, בדגש על הרכיבים היפנים. הבלוגים הישראלים מכילים בעיקר ארוחות לילדים, כמו ארוחה בקופסה המקסים של אילאיל זיו. בכל הקשור לפליאו, הרושם שלי הוא שחלק מהרכיבים שאנשים משתמשים בהם לא נגישים לכולם.
 בתור בחורה צעירה שגרה עם שותפים באזור לא עשיר בעיר שהיא לא תל-אביב, אין לי גישה שוטפת, כספית ופיזית, לביצי אומגה 3, בשר אורגני וחבריהם היקרים.
אני מקווה להראות שאפשר להכין למבוגר העובד, כל יום, אוכל בריא ויפה, בתקציב סביר.


בחודשים שלפני פתיחת הבלוג ידעתי הרבה פחות על נושא התזונה הקדמונית וכמו עכשיו, גם אז היו הרבה קופסאות של ניסוי וטעייה. הרעיון הוא להתאים את הנושא לעצמך ולמה שנח לגוף שלך, תחת הכללים המנחים.
מכוון שכתיבה מדעית היא לא הצד החזק שלי, את נושא הזה אשאיר לטובים ממני ומדי פעם אקשר ל- או אתרגם דברים רלוונטים.


ובינתיים, שני בנטואים שהכנתי לי לפני כמה זמן.


* מיקס ירקות מוקפצים: גזר גמדי, פולי סויה, אפונה, ברוקולי ושעועית, וקופסת ירקות טריים
* שניצל תעשייתי מפורק לחתיכות לטובת נוחות בקופסה - לא פליאו ולא בריא בכלל
* חצי ביצה קשה כתוספת חלבון
גודל הבנטו כ 600 מ"ל לקיבה הנשית הקטנה שלי.

* מימין סלט עם מלפפון, פטריות, גמבה, חסה וכרוב אדום.
* משמאל עוף מטוגן וביצה קשה
* למעלה קופסה עם חופן שקדים טבעיים כנשנוש בין ארוחות
גודל הבנטו כ 500 מ"ל.

No comments:

Post a Comment